Zdjęcia z VI edycji Konkursu Fotograficznego organizowanego przez ŚDS Dzienny Ośrodek Wsparcia w Gorlicach z Filią w Bobowej

Wycieczka do Wysowej

Dnia 15 września wspólnie z uczestnikami Środowiskowego Domu Samopomocy w Bieczu wybraliśmy się na wycieczkę do Wysowej. Pierwszym punktem wyjazdu było wspólne śniadanie w restauracji “Gościnna Chata”. Następnie nasi uczestnicy zasiedli w bryczkach i wybrali się na przejażdżkę po malowniczej jesiennej Wysowej. Bardziej sprawni podopieczni mieli możliwość pojeździć konno w stajni “Jaśminowy Raj”. Bliskie obcowanie ze zwierzętami dostarczyło niesamowitych przeżyć, podopieczni przełamali swój lęk głaszcząc i przytulając konie. Kiedy zgłodnieliśmy  wróciliśmy  do karczmy “Gościnna Chata” , gdzie zjedliśmy smakowity obiad z deserem. Po posiłku pod restauracją czekał na nas przewodnik, który oprowadził nas po Wysowej i w sposób bardzo interesujący opowiedział o uzdrowisku. Mieliśmy możliwość posmakować wód leczniczych w pijalni. Kolejną atrakcją było wejście na pływalnie. Większość podopiecznych pierwszy raz w życiu skorzystało z kąpieli w basenie. Relaksowaliśmy się w jacuzzi, korzystaliśmy z masażów wodnych i wypoczywaliśmy na leżaczkach. Po południu udaliśmy się do altanki przy karczmie gdzie paliliśmy ognisko, smażyliśmy kiełbaski, degustowaliśmy potrawy z grilla. Czas  upłynął nam na wspólnych tańcach i biesiadowaniu. Wieczorem po cały dniu wrażeń z uśmiechem

i śpiewem w autobusie wróciliśmy pod ośrodek gdzie już czekali na nas rodzice. Wycieczkę wspominamy bardzo miło i już nie możemy doczekać się następnego wyjazdu :-)

15 września 2017

Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Rodzinie "Nadzieja"

ul. Kazimierza Wielkiego 31

38-340 Biecz

stowarzyszenie_nadzieja@op.pl

+48 13 447 15 78

Twój e-mail
Treść wiadomości
wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!